Jul 21, 2010

terpaksa tukar tajuk

Aduh.... lewat ini, blog aku mempunyai trafik yang ramai. aduh..duh. Ni semua gara2 entry cerita lucah suami isteri. Dulu pengunjung blog dalam 20 orang purata skang dah cecah ratus dalam sehari. Aku maleh nak pk pro n kontra nye. Tapi kalo pk jgka masa pnjang orang taip jer perkataan tu n google terus masuk aku nyer blog. skang dah rank num 2. OMG. Yang tak bagusnye orang akn expect aku wat cite ala2 berahi.

Seriusly takde mende lucah pon. Tak gamak aku nak buat cerita2 lucah kat blog kesayangan aku nie. Tak gamak nak memalukan family. Huhu.

Skang yahoo connect lak ngn blog. Terus my fren dlm contact list emel leh baca apa yang kurasa dan luahan isi hati aku. Aku tak pasti samaada aku selesa atau tidak. Tapi nikan alam maya. Aku yang memilih untuk berblog berhadapan dengan dunia tnpa sempadan. Mngkin lama2 aku akan gembira. Ada suara yang didengar...ada rasa yang dikongsi...



****end****


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...