Feb 22, 2010

CNY Holiday part 1

Cuti datang lagi. Korang buat per cuti baru2 nie? Aku cam biasa balik ke 3 kampung. Kampung nenek di Bagan Serai. Mertua di Lenggong n umah mak kat Lawin, Gerik. Balik kampung nenek sebab ada kenduri pak sedara. Perancangan asal nak p kenduri belah perempuan di Sg. Petani tapi terlambat sampai jugak. Sorry yer Ima.

Selamat Pengantin baru buat korang... Semoga berkekalan keanak cucu. Aku pun nak ucapkan Selamat pengantin baru kepada sahabat lama Norazzura dengan pasangannya (lupe nama) yang berkahwin pada hari yang sama dengan Ima n che Li. Aku kene tukar pangkat dia. Maksu Ima.. Huhu.

Tarikh : 14hb Feb 2010
Lokasi : umah nenek

Buang 'cipung ayam' (bhgn bontot ayam). Ini kes budak2 masa cuci tak buang benda alah ni so dah digoreng kami lah pulak membelasahnya sambil masuk mulut. Tak elok dihidang kepada tetamu tu pasal kene buang.


Cak pong cak pong. Alahai payung avon. Cam kes aku dulu jer. Lupe bawak payung masa kenduri menyambut belah lelaki.


Pasangan ni kat mana2 ajer romantik.


Kenapa bukan pengantin yang overdose. Huhu. Pengantin sopan jer di belakang


Aku suker gamba ni...


4 comments:

Eyriqazz said...

meriah nya nampak...macam aku juga..lupa bawak payung...hik3

Mknace said...

:) :) :) sharing is power
selamat pengantin baru kat member tu jugak

kenwooi said...

congrats to them =)

kenwooi.com

tulip said...

haha. memang payung. sebenarnya diorg bukan lupe bawa tapi lambat kuar dari keta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...