Jul 12, 2010

aku takleh tido

apa kesah ni? Huhu. Niat dihati pagi ni nk tengok bola kat mamak kul 1.30a.m so niat dihati nak tido awal lah. Lepas siap iron baju kami suami isteri untuk 2 hari jelah coz sangat tak larat untuk iron seminggu nyer. Hehe...sakit tangan coz main bowling di siang hari. Pastu lipat kain baju yang kubasuh hari sabtu tu. Penat pon buat jelah kang asben aku tak jumpe stoking dia nak pakai esok. Hehe. Pergi dapur nak minum air nampak periuk nasi semalam tak basuh lagi so basuh jer dulu semak mata nak tangguh2 ni oiiii. Dalam kul 10.30 siap semua keje solat dulu then baring2... Adus payahnya nak tido. Tak lena langsung...fikiran ni dok melayang ajer entah apa2 difikirkan.

Kul 11.40 kubangun bukak tenet lah....buat blogwalking n post something kat blog. Huhu. Waiting for final world cup Sepanyol vs Belanda kul 2 ni. Aku takdelah teruja ker atau ada sape2 pemain pilihan. Serius aku tak minat bola. Tapi aritu ikut asben tgk bola kat mamak Brazil vs Germany...Uii gile punya best. Dah kenal sape Kaka. So malam ni sajelah aku nak ikut. Ape salahnya dalam 365 hari aku buat perkara berbaza sehari. Ini perlawanan 4 tahun sekali kan. Semua orang pon tengok bola. So i just want to feel it....!


Mari kita kenali bendera negara terlibat

Spain @ Sepanyol


Belanda @ Netherlands



Ini durian Belanda. Hehe.

Malam ni I nak order ape yea...Megi goreng ker stik ker atau roti tisu. Haha. So korang rase sape menang. Aku tak kesah sape pon menang tapi aku akan sokong lawan kepada yang asben kusokong. Hehe. Mr Paul (Berlin) pilih Sepanyol tapi miss Mani (Singapura) pilih Belanda. Kalo cakap mr Paul betul aku tak tau ar kalo ade yang sanggup percaya kat dia atau memuja dia. Hishh syirik betul. Allah menghendaki sesuatu itu terjadi dengan izinnya. Kalo pilihan Paul betul kemenangan itu dan kebetulan itu terjadi dengann izin-Nya. Sebagai hamba Allah jangan lah kita percaya kepada yang lain melebihi kepercayaan kita kepada-Nya. Ujian kepada akidah itu datang dalam pelbagai bentuk :)

............Selamat menonton dan bersorak..........






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...