Jul 5, 2010

layout baru

haha...sekarang dah layout baru. Aku suke setakat nie. Kang aku dah boring aku tukar ler. Still under maintenance. Aku berazam nak explore benda2 baru yang aku tak tahu. Yerlah sebelum masuk sem baru ni ada la masa aku nak ngulat cani. Jumpe benda2 menarik kat blog org lain. Harus aku buat perubahan pada blog aku yang kusam ini... Macam wajah yang tak dijaga. kusam ajer. Dah lame berniat nak buat perubahan nie. Asik takde masa jer. Hijrah tu kan dituntut lebih2 lagi kearah sesuatu perkara yang lebih baik. Huhu. terlambat ker...Tiada istilah terlambat kepada mereka yang mahu belajar dan berjaya. haha. kene setepet. Aku kan nk jadi orang yang berjaya.



Ape kene mengena gambar aku diatas dengan entry ni. Sajer jer. Aku nak bagi sedekah jer kat korang...Senyum kan satu sedekah. T_T


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...