Nov 9, 2009

post ke 100

Post ker 100. Hehe tak sangka baru sampai 100 dlm tak rajin menulis nieee. Ari ni baru abis exam. So pasni leh ler rehat sikit. Yerlah asik tak menyempat je.

So lucky pagi tadi sempat sampaikn diri ke dewan peperiksaan tepat pada masanya. Kuar kul 7.45 dari umah. Masuk terowong smart. Exam kul 9 ingat sempat ler. Tak pandai agak sebab tak pernah p masa weekday. Perut berkeroncong giler sebab tak bekpes. Kul 8.45 sampai kat cafe. Makan mee grg ajer. Pesan teh tarik..tak jadi kang panas camna nak minum. Pesan teh ais pulak. Sebab lambat sangat aku cancel jer. Dia baru nak beli susu. Adeh. Dapat la beberapa suap mee walaupon tak abeh.

Sampai atas aku tercari2 bilik. Ramai dah rupenya tapi still ada gak kosong maybe terperangkap dlm jammed. Aku start bersin. Ahh aku tau aku bakal kelemasan menjawab soalan kerana aku perlu tunduk. Tak bawak tisu pulak. Aduh malang ler. Berulang alik ker toilet jer. kan dah buang masa tu.

Soalan dia kategori blah jawab laa berbanding Differential Equations walaupon ada yang aku keliru. Masa nak balik umah ingat nak singgah kedai makan beli makanan tengahari. Takde parking so aku balik umah terus. Masak nasik n goreng telur n kicap. Tak lalu wehh. Ditambah ngan sakit kepala yang melanda.

arghh nak p rehat jap..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...