Jun 11, 2010

bos p china

Yuhuu..bos p china seminggu kerana ayah mertua nye yg berumur 92 tahun nak melawat sedara mara di kampunh halamannya. Takpe2. P laa kami jaga opis ni bebaik.. teettttttt
-
-
-
-
-
-


So ape kejadahnye teman nak buat dalam opis dengan peninggalan wasiat yang sedikit... haha. keje untuk aku yang boleh kubereskan dlm sehari. chewah2. 6 hari aku nak watpe. terpaksa la i tgk fesbuk, blogwalking dan tah hape2. Update blog tak jugak. Huh. Takde cite ler wei. selebihnya angkut assignment dan buat di opis. Opis tu kitorang yang punyer. Makan pizza, pisang goreng sesuke hati dan masa kitorang jer.. Bos ade tak buat u. company cina gitu ler penuh sopan santun. Walaupon cctv dok perati aku skang ni. ade aku kesah. haha. Takat mane ler nk control. yer tak?


So esok agendanya nak p Besout Sungkai. Meraikan majlis sambut menantu-adik aku.
Dengan mengabaikan kelas pada hari tersebut... Huahua. Sape yang rugi. Akak jugakks. Takpe2. Kita tak dapat semua dalam satu masa kan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...