Jun 7, 2010

Ko ngandung ker

Haha.. Tk bleh blah. Aku memang nak ngandung wei.. tapi belum rezeki. rezeki nya enggak ada. Tengok banjar nak jadi indon dah...

dua tiga ari lepas dpt msg daripada membe baik.

-ani... ko ngandung ker... nampak berisi jer perut dalam gamba.

Ish gambar mane lak ni. Tapi aku rasa gamba yg dlm fb yg br di tag name aku. Gemok ker aku?


Gamba ni ker. Ade melebar sikit ler pewut aku tu tapi tak memboyot u...

Aku ngaku aku dah berisi.. Pipi pon dah membulat. Seluar jean dah ketat. Hukhuk kene beli baru. Baju kebaya dah nak kene pas kat adik aku. Ohhh. Aku sebenarnye sebelum ni tak penah rasa camne seluar tak muat. kawan2 aku banyak yang jenis kembang kuncup ikut musim. Aku tak penah. camtu jer sampai kawin. Paling aku tak suke kalo org cakap aku keding.. ARGGHHHH. Aku juge punye perasaan wei. Skang aku dah berisi... sejak kawin ngn abang ku ni. Cahaya kemakmuran dia dah mai kat aku. Wakaka. so sila jangan kutuk aku lagi.

Last but not least doakan kejayaan kami mendapatkan anak secara manual..... :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...