Mar 30, 2011

Kisah di matta fair 2011

Sabtu lepas 12hb mac aku ngn husband p matta fair kt pwtc…. Giler lame baru nak update. Ni first time pergi. Tanpa dlm kepala otak ade destinasi tetap…Actually ade beberapa la Singapore, Sabah atau Thailand. Chewah tahun ni teringn p tempat jauh sikit.. coz dah ade passport. Jauh sikit jer. Kihkih.

Bayaran masuk rm3 per kepala. Orang punyer la ramai…ape la yg diorang carik erk. Bukan ade makanan pon. Ekekek. Letih macam2 tempat kitorang p amik browser itu ini. Setelah bertafakur sekejap kitorang decide satu tempat jer n start looking for it….Takleh lari focus nanti bajet pon lari. Haha. Dah jumpe satu tempat ni dah tak larat nak survey yg lain. Amik jer la. Huhu. Taktahu la kalo2 ade lagi yg murah ker. Bukan cari yg murah sangat pon cari yg berkualiti almaklumlah kat tempat org kalo tersadai naya ja.

Ade satu kisah yg memalukan terjadi kpd diriku ini. Hahaha. Nak cite ke tak…cite ke tak.

+

+

+

+

+

+

+

+

+



Sedang asik jalan2 tu kadang2 terlepas tangan husband yerlah reramai tu takkan nak didakap erat. Pastu mata aku tertarik ngn satu booth ni then tarik tangan husband. Yerlah kang dia taktau aku gi situ… Aik apesal tangan hubby sejuk jer ni. Aku toleh ar rupe2nyer tangan apek cina. Hahahahahaha. Blushing2. Husband start gelakkan aku. Aku pon turut gelak then mintak maaf kat uncle tu. Haha. Raser nak guling2 gelak kat diri sendiri. Ish2. Tangan apek tu takde bulu so sejuk ar…tangan hubby I ade bulu kerinting2 (bulu penyayang…menurut kata dia la). So kalo pegang takde ar sejuk sangat. Tempat I cari kepanasan. hakhak.


Then aku dah tak larat jenjalan…kitorang decide nak balik. Aku terpikir buat ape pergi sini kalo tak deal ngn 1 percutian pon. Then booking jerlah. Cari booth air asia tak jumpa lak. Nantilah booking by online tiket flight. Mase ni aku dah tersadai kat kerusi coz letih giler jenjalan disamping mengalami period pain 1st day. Dah ler pasni aku ade kelas kul 2 petang. Kul 2 petang baru aku gerak balik. Kihkih. Sambil dalam hati mmg berniat masuk kelas lambat.













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...