Mar 14, 2011

bagi surat resign

Arini kul 5.30 ptg aku bg surat benti keje. Huhu. Perasaan jgn ckp la. Gementar Gile. Aku pasan muke bos dah berubah masa tu. Saat ni kalo diajak bersembang mmmg aku nangis. Nasib diorang tak tanye ape2 dan aku buat keje ku macam biasa. Kul 6.45 staf lain dah balik tinggal aku jer nak off komputer dan bacuh cawan. Bos datang tanya dari hati ke hati kenapa nk benti... Dengan berat hati aku ckp la alasan2 aku.

Ada lagi 3 interview menanti aku pasni. 2 tempat tu agak dekat 1 di Kuchai Lama gak satu lagi di Sri Petaling 1 lagi jauh sikit di Petaling Jaya.

Huhu. Aku dah trime satu tawaran tapi tempat ni jauh. Selagi aku lum pergi aku leh ar pilih2 yg terbaik. Huhu. wish me best of luck


3 comments:

Alexandriana Alia said...

gudluck untuk interview. =)

PidaSanglang said...

insyaallah pasti ada rezeki....

tulip said...

tq all

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...