Feb 26, 2011

kisah Twin

alangkah indah dunia jika memperoleh anak kembar.... Hehe. Mode nak anak kembar skang :)

Hubby dan si kembar >tak ingat name coz keluarga ipar sebelah kakak ipar. Ini adelah 1st time aku jumpe deme... Gmbar ni d ambik masa balik kampung raya cina. Orang kate biar ar aku pegang mane tau kenan kot2 dpt anak kembar tapi deme tak nak ngn aku. Asik nk nangis jer bile aku pegang. Ok surrender. Ngn husband nak pulak. Muke aku ni garang kerw? hukhuk.



Ni pulak gamba aku pegang salah seorang dr kembar. Anak kembar milik kakak kawan aku. Gamba ni mase die tunang tahun 2009.

Tak dapat kembar pon takpelah asalkan ade gak sorang penyeri....Tgh gigih berusaha ngn hubby. Semoga hajat ini tertunai tahun nie.....Doakan kami.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...