Feb 11, 2011

Hotspring Sg Klah Sungkai

Cuti raye cina lepas sekadar bersantai-santai di Hotspring Sg klah. On the way balik perak jer kan. Singgah ler kejap. Nak pergi sini tak susah lepas kuar Tol Tapah jumpa traffic light masuk kiri menghala ke Felda Sg Klah kalau ke kanan akan menghala ke Felda Besaut. Signboard banyak untuk orang yg first time pergi so potensi sesat tu takder ler. Huhu. Bayaran masuk rm10 jer.


Okeh sajer share gamba....sok soft copy ilang boley tgk blog ar. Hihihi



Sebenarnye nak tgkap gamba geng hot fm tepi tu. aku kenal A.G, Azura ratu pecut n Leya jer. Tak sangke deme bercuti disitu. Tapi setakat tgk jer la. Tak tegur pon org glemer ni. Aku kenal deme tapi deme tak kenal aku. huhu


Memule sampai tgkap gamba dulu ler. Sini peraturan tak ketat sangat. Telur dan makanan atau minuman luar tak debenarkan bawak masuk tapi takde sape check pon


Hubby n aksi2 nyer.....kat tpt berendam air panas


gamba 1 aku majuk hubby jatuhkan kamera. haha. burok rupenye. gamba 2 aku dah tersengih lawa rupenye. Rendam kaki aku tak pas. Tak leh nak masuk walaupun seminit. sesaat jer u. Petuanye jgn gerak kalo tergerak akan panas mengembang. huhu.


beli telur 5 biji rm2.00. Tempat merebus telur juge air yg same rendam kaki. What say u?
tak kesah ah sume pon same


Ni lebih panas drp tempat memule tu. Aku kegelisahan nak rendam badan coz sgt panas tu yg muke rupe gitu.


telur dah sejuk sikit. Baru leh mamam. 3/4 masak. haha. Lawan kentut laaaa


Ni kat tempat jakuzi.


Tempt lepak2 kat situ. Oklah kan

Nilah tempatnye jakuzi tu. Istimewanye selain air panas ade buble yg berfungsi untuk melancarkan perjalanan darah, dan mencergaskan badan. Sampai berpeluh2 aku. Gitu ler kot. Bilik ni tertutup dan boleh dikunci, de tempat mandi air biasa toilet meja. Kire nak berprivasi tu bleh ar laki bini or family


Bilik untuk jakuzi. Sejam rm75. haha. mahal takpe cube jerlah. Lgpon cancel bermalam di sini so duit tu disalurkan untuk menyedapkan badan.


Ni sumber air panas. 100 degree celcius. huhu.

asap berkepul2...


Mase balik kene amik gamba kenangan. Walaupon panas terik.

Enjoy kan sayang. Lepas ni kite p lagi yerk odw balik kpg jerw.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...