Jan 4, 2011

Agenda baru

Hoho..aku dah ade xtvt baru. Pergi gym. Bukan saje2 teman hubby tapi pergi gym dan buat xtvt2 senaman anggota badan yer. Kalo jadi ahli bulan2 RM80 kat United Fitness kat Bandar Permaisuri nie. Hubby ku jadi ahli. Oleh kerana aku br berjinak2 aku bayo ikut hari aku p jer. RM5 sekali masuk.

Memule teman hubby jer coz haritu kami janji lepas dia g gym kami nak g mCD. Tekak aku nie gatai nak mam MCD mlm tu. So aku taknak ar kerana aku dia jejaskan pln dia nak g gym setelah berhari2 tak g. So teman jap dia ke atas tu. Cam sonok lak nengok lagipun ade pompuan gak sorang dua yg buat senaman kat situ. Then baru gi MCD. Pastu hari2 tanya bile abg nak gi gym lagi. Haha. Nak itot....

Memule abang ajar aku gune alat2 senaman dlm tu. Aku amik yg ringan2 jer la. Patu aku dah boleh berdikari sendiri. Abang p main jauh2. Jangan terkejut kalo aku ade muscle nnt. haha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...