May 15, 2011

xtvt mingguan


Abang bz minggu ni.....Sabtu ahad pon dia kene keje. Huhu. Giler bosan dok umah sensorang. Aku tgk hamster aku dah mashem dan tak ensem. Ini terbabas 2 minggu tak cuci diorang. Slalu asben wat keje2 cuci tempat diorang dan mandikan diorang. Kali ni nampaknye aku la kene buat.

ade 8 ekor hamster semuanya. So ade 2 cage kene bersihkan. Kalo mak hamster beranak lagi aku taktau ar nak buat ape. Kene jual gamaknye kepada yang berminat nak jaga. Buang serbuk kayu yang lama...busyuk dan mashem itu. Patutnye seminggu sekali wat benda ni untuk jaga kebersihan die. Pastu cuci bekas dia ngn sabun pencuci. Then lap ngn kain.


Macam barang mainan budak jer kan


1 comment:

Admin said...

huhuhu dah tinggal 7 ekor sekor dah mati....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...