Jun 12, 2009

blaja lagi

Haha. Memang tak sangka tua2 gini aku nak blaja lagi. Tak la tua sangat. 26. tapi agak lewat gak laa. Satgi abis blaja umor bape? Takper la. Anak pun lum ada gi.

Hari ni aku cuti nak uruskan beberapa perkara berkaitan. Lagipun petang ni bas kul 6 ke Johor. Nak tak nak kene cuti gak la. Pendaftaran pelajar baru berlangsung esok 13hbJun kat UTM Skudai. Aku amik pengajian separuh masa untuk Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam SPACE. Nanti blaja kat UTM Semarak KL.

Tak tau la otak ni berkarat tak lagi. Hope still brilliant untuk buat kira2, paham konsep & buat tugasan. Dah hampir 5 tahun aku kerja baru nak sambung degree. Hehe. Nasib ada penyokong kuat disisi. Suami aku yang bagi support nieh. Aku tanye nape sokong ayang sambung blaja lagi...dia jawab abang akan sokong apa2 yang memajukan diri. alhamdulilah.

Hope lepas nie kehidupan akan bertambah baik. Berjalan lancar dan aku dpt menguruskan rumahtangga, kerja n pelajaran dengan jayanya. Chayokk ani!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...