Jun 1, 2009

aduh tolong!!!


tolong!! aku sakit perut nie. Memulas-mulas. Semalam p kenduri malam tadi bergilir2 ngn hubby gune toilet. Cirit birit siut. Aku ni dari dulu lagi memang sensitif perut. Kalo mc jer mesti sakit perut punyer hal.. Actually mlm tadi 2 kali then pagi tadi dah dah 2 kali aku masuk toilet ingat ok ar then p opis. Baru nak on jer komputer penyakit memulas2 datang balik. Then gtau bos xleh keje ar nak g jumpa dok coz sakit perut nak amik mc.. Bos yang baik hati angguk jer.

Ramai gak la orang kat situ lama gak la turn aku. Nasib aku beli metro tak la boring sgt sambil buat silang kata jer. Dok dah senyum dia kata ni mesti sakit perut ni. Dia kata ramai dtg klinik dia sebab sakit perut makan kenduri semalam. Wakaka. Aduh. Pedih siut.

Kepada tuan rumah pengantin semalam janganlah susah hati sangat kalo semua orang yang datang keduri n korang jugak pun mengalami sakit perut. Food poisoning la katakan. Bukan korang masak pun dah upah orang cenggitu lak jadinya. Anyway thanks atas jemputan n Selamat Pengantin baru buat Za dan Arin.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...