Jan 21, 2009

gambar perkahwinan mawi n ekin

Saja jer aku nak mengabadikan gambar perkahwinan artis top Malaysia nie Asmawi Ani dengan pasangan nyer Norashikin Rahmat atau ekin dlm blog aku. Esok2 aku leh jamu mata lagi. Perkahwinan ni memang meriah n macam membazir tapi ape nak di kato bukan duit diorang pun banyak penaja yang menaja. Gambar ni aku amik dari pelbagai blog macam murai.com,media malaysia, gua.com n entah ape lagi dah lupe plak.. Kredit untuk diorang.


-sebelum kahwin. Wah manis gitu

-ala2 orang zaman dolu naik beskal tua


-terpesona


-dapat cincin lepas akad nikah


-cium tangan wiwi


-kat umah Ekin tapi pelamin tema cam warna krismas


-banyak nyer kek diorang


-close up potong kek


-umah Mawi kat Taib Andak bertema Jawa


-belayar atas perahu. Perahu ker?


-mawi tunggang keta kuda. Lesen keta dah ade lum Mawi?


-turun dari keta kuda. Control cun


-tema nyer Arab


-Pretty maroon dress. Berombak2.


-majlis resepsi kat Hotel KL. Bantal kat belakang tu sebenarnya adalah kek. Tapi bukan kek bantal atau kek bantat.


-baca skrip deh


Selamat Pengantin Baru kat Diorang. Moga dapat baby comey2. Begitu juga Buat kami semoga dapat permata hati yang soleh n solehah menghiasi hidup kami berdua. Ameen


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...