Jun 6, 2011

kerja tempat baru

Dah sebulan aku keje tempat baru. Opis perunding ke3 aku keje. Ringkasnya, opis baru terletak di Seri Kembangan dan merupakan syarikat yg agak besar. 8 orang draftsman dan 5 orang jurutera. Perjalanan aku pergi balik dalam 24km sehari kalau dulu cume 7km ~harga minyak plz jgn naik. Sian kat I. Parking rm2 sehari (tempat lame takde kene bayar) Huhu. Takpe aku yg pilih jalan ini.
Aku dah takleh on9 waktu keje. Sedih. Kalo dulu aku niaga, transfer duit, chat, update kengkawan kelas, topup, cari maklumat tugasan semua di hujung jari aku. Of cos laa I put my work FIRST. Now aku dah cam org ketinggalan zaman. Huhu. ~aku yg pilih jalan ini.

Kat sini kawan2 melayu ramai dan suasana kerja lebih tenang tapi cam biasa la kene tahan ngn mulut2 pedas. So kalo lunch tu best ar mkn ramai2. Dulu aku sangat sedih mkn sorang2. Aku sorang jer perempuan melayu kat opis lame. Tutup cite sedih.

Aritu ade farewell party untuk sorang staff kat situ yg dah nak retire. So bos aku yg baik hati ni buat dinner kat Palm Garden Hotel. Hehe. First time la bagi aku almaklum la dulu syarikat kecik mane nak merasa semua ni.

My new colleague

With kak mas on her last day....Babai kak mas. We lu u.


My new family. 2 orng jer tak dapat hadirkan diri.


1 comment:

Marina said...

ape name companynyer cik puan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...