Apr 3, 2011

3 april 2011

harini usiaku dah menginjak ke angka 28. Dekat 30 tuh. Dah tua. huhu. masih banyak yang aku nak buat dan pengalaman yang belum aku tempuhi. InsyaAllah jika masih diberikan nafas...akanku berusaha untuk capai impian aku.

Macam tahun2 yang lepas..suamiku tetap menyambut hari jadi aku tanpa lupa. Aku sangat sayang dia..huhu. sentimental lak. Ni kek harijadi aku.... Sangat sedap. Blueberry cheese cake. Thank you sayang....



Ni lak hadiah untuk aku... Jam ELLE dan kasut(aku tak amik gambo). hehe. Tahun lepas I dapat gelang kaki u....Tahun sebelum tu tak ingat dapat ape...DUsh!Dush!




Apepun yang aku harapkan adalah kehadiran cahaya mata buat penyeri hidup kami suami isteri.... sedang berusaha ke arah itu. Doakan kami.


1 comment:

Mrs. Asida said...

Hepi belated birthday.. ok lg 28 tahun, hehe asid pulak 29 tahun.. tahun depan dan de angka 3 depan.. huhu

Insya-allah akan dapat pe yg dihajati.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...