Jan 27, 2010

Bila semangat non ado...

Memang dah lame aku tak update blog aku nieh. Dulu aku rajin gak skang walaupon ade cerite tapi tak rasa nak berkongsi. Yerlah selain dari aku tgk sape lah lagi tgk blog aku nieh. Followers pon tu ha 2 orang jer. Aku pon taktau dimana kurangnyer. Blog aku tak best ker... Tapi berbalik kepada niat asal berblog adalah menyimpan kngn2 indah dlm hidup aku aku mule semangat balik. Ada aku kesah takde orang follow or takder comment2 membina? Ush cam riak pulak cakap 'ada aku kesah' tu. Hehe. Amponnn

Cerita hari ni sama ngn semalam n hari2 sebelumnya. Bosan lah. Aku bosan kat opis tu. Nape bos aku selalu tukar2 drawing sampai aku jadi penat. Penat sangat nak melayan kerenah nyer. Aku tak lalu n nak muntah dan rasa usaha aku bagai tak dihargai selama ini. CAm nak nangis pon ade. Huhu. Dah lame aku tak nangis pasai tensen.... Tapi aku tau aku takleh pikir lagu tu. Aku cume pekerja. Aku yang memilih pekerjaan ini untuk menjadi rezeki aku setiap bulan. Aku harap ada perkembangan baik kerjaya aku dalam masa mendatang. Aku tak mahu berada di takuk lama dan melalui perkara2 yang meralatkan aku setiap hari. Hurm..so sad.

Hari ni dah masuk hari ke 4 aku bersendirian kat rumah. Hubby p out station kat genting front view. Huhu. Tak best. Tak semangat. Makan tak lalu. Semalam makan megi malam ni pulak makan burger. Tu pon rasa tak best coz beli petang tadi masa balik keje, makan pulak kul 9. Dah sejuk. Sebenarnya ada beli jajan lain gak tu yang tak makan cepat burger tu. Huhu. Kalo lama lagi la abe out station, keding balik la aku. No wonder lah bile aku kawen ni badan aku dah naik coz semangat makan bersama. Huahua. Aku comel lah berisi sikit tapi hubby yg berisi tu lak makin comellll. Aduss cover sikit perut tu yang...

Hehe. Aku nak study dulu. Asik tak masuk ajer aku study minggu ni. Huhu. Maybe abe takdo. (alasan tul). Takleh jadi. Subjek skang makin susah. kalo tak folo bole mati lorrr. Sesungguhnya aku tak nak mati sebelum berjuang... Aku nak cari semnagt aku balik... Kat maner aku letak. kat sangkar hamster ker bawah tilam ker or...esok khamis semangat aku datang... Yeye abe balik. Rindu sokmo. (psst... cam kelantanese aje aku ni kan...)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...